شما اینجا هستید
سلامت » کرونا باز هم رکورد زد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۶ آبان ۹۹) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و سه هزار و ۱۳۳ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۷۵ هزار و ۱۲۱ نفر رسید.

لاری بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۵۶۴ هزار و ۶۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵ هزار و  ۶۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۴۴۴آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند، گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان