شما اینجا هستید
سیاست » جابجایی های مدیریتی قم در راستای سرعت بخشیدن به برنامه ها است

به گزارش خبرنگار زردیس، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قم با اشاره به علل مختلف جابجایی‌های مدیریتی در استان اظهار داشت: تلاش کردیم تا با روی کار آمدن دولت سیزدهم تغییرات مدیریتی در استان نیز بر اساس روال طبیعی صورت گیرد و در این راستا مسائل حاشیه‌ای ملاک عمل نخواهد بود و جابجایی‌ها در راستای سرعت بخشیدن به برنامه‌ها و پیگیری امور صورت می‌گیرد.

استاندار قم ابراز داشت: فرمانداری قم در طول سه سال اخیر تلاش کرد تا به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی نگاه جامعی به موضوعات مختلف داشته باشد و در این راستا رضایت نسبی وجود دارد.

شاهچراغی گفت: در انتخاب فرماندار تلاش کردیم تا فردی انتخاب شود که بتواند هماهنگی خوبی با مجموعه مدیریت شهری و دستگاه‌های مختلف داشته باشد.

وی ادامه داد: سعی شد تا فردی به عنوان فرماندار قم انتخاب شود که بر موضوعات مختلف استان قم اشراف داشته باشد و از سویی دیگر دارای روحیه جهادی و انقلابی باشد که این ویژگی در دولت سیزدهم ضروری است.

استاندار قم ابراز داشت: ۹۰ درصد جمعیت استان در شهر قم قرار دارد و این امر نباید توجه به بخش‌ها را کمرنگ کند و باید با ارائه خدمات به مناطق روستایی مانع از ورود آنان برای سکونت به داخل شهر شویم.

شاهچراغی افزود: در طی ۴ ماه گذشته تلاش کردیم، توجه ویژه ای به مناطق روستایی استان داشته باشیم تا با رفع موانع و مشکلات تمایل ساکنین در زندگی روستا بیشتر شود.

وی بیان داشت: خدمت در شهر کریمه اهل بیت (ع) افتخار بزرگی است و این امتیاز برای مسئولان به شمار می‌رود.

استاندار قم عنوان کرد: در استان قم شاهد حضور نیروهای خوبی هستیم و امیدواریم در سال آینده شاهد گشایش‌های اقتصادی در کشور باشیم تا بتواند اقدامات را گسترش داد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان