شما اینجا هستید
فرهنگ » توزیع یک هزار بسته معیشتی از سوی جمعیت امام رضایی‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش گروه استان های زردیس از شهرکرد، محسن غلامی مسئول جمعیت امام رضایی‌ها در چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای حمایت از افراد آسیب دیده کرونا در استان، این جمعیت یک هزار بسته معیشتی توزیع کرد.

او با اشاره به اینکه این جمعیت از اسفند پارسال به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد افزود: این جمعیت فروردین ماه امسال به ثبت رسید و در این مدت اعضای جمعیت بیش از یکهزار بسته معیشتی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال را تهیه و بین آسیب دیدگان توزیع کردند.

 

غلامی به تهیه و توزیع بیش از سه هزار ماسک بین افراد نیازمند در این ایام اشاره کرد و گفت: ضدعفونی کردن بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین مساجد از دیگر برنامه‌های انجام شده از سوی اعضای این جمعیت بوده است.

او ادامه داد: ضدعفونی کرن منازل جانبازان قطع نخاعی و همچنین ویلچر آن‌ها و ضدعفونی کردن منازل جانبازان ۷۰ درصد و خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مدت با کمک اعضای این جمعیت بوده است.

غلامی افزود: علاقمندان برای کمک به این جمعیت با شماره گیری کد دستوری #۸۸۸*۷۸۰* می‌توانند کمک‌های خود را واریز کنند و یا با مراجعه به سایت امام رضایی‌ها در این جمعیت عضو شوند.

انتهای پیام/ف

منبع: yjc
وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان