به گزارش خبرنگار زردیس، وحید شادی نیا صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۲۱:۵۸ روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه، گزارشی از شروع دردهای زایمانی یک خانم باردار ۱۹ ساله در روستای «دوشتور» واقع در محور اهر – کلیبر به مرکز اورژانس اعلام شد. بلافاصله تیم امدادی از پایگاه سامبران به محل اعزام شدند.
شادی نیا افزود: با توجه به وضعیت اورژانسی و فاصله زیاد تا مرکز درمانی، زایمان در داخل آمبولانس و تحت نظارت دو تکنسین فوریتهای پزشکی، آقایان فردین صفرقمی و آیدین گنجه، با موفقیت انجام شد و یک نوزاد دختر سالم متولد گردید.
وی گفت: پس از اطمینان از وضعیت پایدار مادر و نوزاد، هر دو جهت دریافت مراقبتهای تخصصی به بیمارستان باقرالعلوم اهر منتقل شدند.
گفتنی است این رویداد بار دیگر اهمیت خدمات اورژانس پیشبیمارستانی، بهویژه در مناطق دورافتاده و صعبالعبور، و همچنین تلاش بیوقته کادر درمان را نمایان ساخت.
- زردیس Zardis
- کد خبر 57520
- 74 بازدید
- بدون نظر
اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان
تمامی حقوق مطالب برای اخبار زردیس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس







