شما اینجا هستید
ورزش » فینال جام حذفی بار فنی چندانی نداشت/ قیمت بازیکنان را دلال‌ها بالا می‌برند

اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی زردیس، درباره قهرمانی تیم فوتبال تراکتور در فینال جام حذفی اظهار کرد: این بازی گل زیادی داشت، اما به لحاظ فنی، فرم و شکل یک دیدار فینال را نداشت. بازیکنان استرس زیادی داشتند و همین موضوع باعث شد که بازی خوبی را ارائه ندهند.

او ادامه داد: بازیکنان استقلال ۱۵ – ۲۰ دقیقه ابتدایی در حالت کما به سر می‌بردند و بازی از دست دادند و ۳ گل دریافت کردند. آن‌ها اشتباهات فراوانی در نیمه اول بازی داشتند، اما در نیمه دوم به خودشان آمدند و با تعویض‌های صورت گرفته نحوه بازی آنها بهتر شد.

استقلالی ها اشتباهات فنی زیادی داشتند

حلالی بیان کرد: تیم تراکتور در نیمه دوم خوب کار نکرد و بازیکنان این تیم پراشتباه ظاهر شدند و بعد از زدن ۳ گل همه چیز را تمام شده می‌دانستند، اما استقلالی‌ها بعد از اینکه گل اول را زدند انگیزه آنها افزایش یافت. البته استقلالی‌ها اشتباهات فنی داشتند و از کناره‌ها حملات زیادی داشتند، اما اصرار به انجام این کار نداشتند.

کارشناس فوتبال گفت: تراکتور تیم همیشگی در نیمه دوم بازی فینال جام حذفی نبود و استقلال می‌توانست نتیجه بازی را برگرداند، اما در نهایت این تیم شکست خورد و نتوانست قهرمان جام حذفی شود.

حلالی: فینال جام حذفی بار فنی چندانی نداشت/ قیمت بازیکنان را دلال ها بالا می برند

اتفاقات رخ داده برای استقلال خوشایند نیست

او بیان کرد: تیم تراکتور در لیگ برتر عملکرد مناسبی نداشت و فراز و نشیب زیادی داشت، اما این تیم در جام حذفی قهرمان شد و از این موضوع خوشحال هستم. البته اتفاقات رخ داده برای استقلال خوشایند نیست و امیدوارم این تیم با قدرت بیشتری فصل آینده در لیگ برتر فوتبال شرکت کند.

بازیکنان اروپایی به خاطر حفظ نتیجه خودشان را به زمین نمی اندازند

حلالی درباره اعتراض به بازی تراکتور در فینال جام حذفی اظهار کرد: تیم تراکتور ۳ گل زده بود و این موضوع طبیعی است که این تیم یک مقدار عقب نشینی کند تا گل نخورد. البته این نحوه بازی به آموزش غلط مربیان بر می گردد. مربیان تحت فشار هستند و نتیجه گیری برای آنها مهم‌تر از ارائه بازی جوانمردانه است. ما از تیم‌های اروپایی باید یاد بگیریم چرا که بازیکنان این تیم‌ها به خاطر حفظ نتیجه، الکی خودشان را به زمین نمی‌اندازند.

فدراسیون فوتبال صاحب ندارد

او درباره اعتراض‌های زیاد بازیکنان به داوران گفت: فدراسیون فوتبال صاحب ندارد که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. علاوه بر این کمیته انضباطی مستقل نیست و  و رای‌های این کمیته باید به تایید فدراسیون فوتبال برسد. کمیته داوران هم چنین وضعیتی دارد و چینش داوران از سوی مسئولان فوتبال صورت می‌گیرد. بازیکن و مربی حقی ندارند به داور توهین کنند، اما آن‌ها به راحتی این کار را می‌کنند، چون فقط یک جلسه محروم می‌شوند.

رفتارهای الهامی در فینال جام حذفی  زیبا نبود

کارشناس فوتبال درباره رفتار‌های ساکت الهامی در کنار زمین مسابقه اظهار کرد: الهامی  تحت فشار بود به همین علت آن حرکات انجام داد. البته این حرکات و رفتار‌ها زیبنده سرمربی تراکتور نیست. در آن طرف، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال صبور بود، اما دستیارانش اعتراض می‌کردند. به نظرم نظارت قوی در بازی‌ها باید صورت بگیرد و کمیته انضباطی مستقل باشد تا بتواند آرای محکمی صادر کند.

او بیان کرد: تراکتور برای دومین مرتبه توانست قهرمان جام حذفی شود. این تیم پرمهره هزینه‌های زیادی کرده است و انشاالله بتواند در آسیا از حیثیت فوتبال تبریز دفاع کند.

حلالی: فینال جام حذفی بار فنی چندانی نداشت/ قیمت بازیکنان را دلال ها بالا می برند

مجیدی نباید قبل از فینال جام حذفی استعفا می کرد

حلالی درباره استعفای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت: مجیدی یکی از مربیان خوب کشورمان است که رزومه قوی و انگیزه زیادی برای مربیگری دارد. البته با احترامی که برای مجیدی قائل هستم، او نحوه برخورد درست را نمی‌داند و در تصمیم گیری‌ اشتباه می‌کند. ما به علت برنامه ریزی نامناسب سرمایه‌های فوتبال کشورمان همانند مجیدی را نابود می‌کنیم. مربی که تیمش هفته قبل دربی پایتخت را برنده شده است و بازی فینال جام حذفی را در پیش دارد نباید استعفا کند. استقلالی‌ها هفته قبل از فینال جام حذفی تمرین نکرده بودند و همین موضوع باعث شد که در این مسابقه  نتوانند خوب بازی کنند.

بازیکنان استقلال از اختلافات مدیرعامل و سرمربی سوء استفاده کردند

او افزود: زمانی که بازیکن استقلال می‌بیند که مدیرعامل و سرمربی با یکدیگر ارتباط ندارند از این موضوع سوء استفاده می‌کند.  چند بازیکن استقلال در چند ماه گذشته اخراج شدند، اما دوباره به این تیم برگشتند که این موضوع شکاف بین مدیریت و سرمربی تیم را نشان می‌دهد. بازیکن به خود اجازه می‌دهد که توهین کند، چون می‌داند که با یک معذرت خواهی دوباره به تیم بر می گردد.

پرسپولیس در پست های مورد نیاز بازیکن نگرفته است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم پرسپولیس در پست‌های مورد نیاز بازیکن نمی‌گیرد. این تیم در یک پست ۶ بازیکن دارد. اوساگونا با دلار ۲ هزار تومانی هم نمی‌ارزد چه برسد به اینکه با دلار ۲۴ هزار تومانی حقوق بگیرد. اگر اوساگونا  به کشورش بازگردد در آن صورت پرسپولیس به یک مهاجم نیاز دارد تا در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه نشود. در صورت مصدومیت انصاری و نادری در جناح چپ نیاز به بازیکن داریم.

او درباره مبلغ بالای قرارداد بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: قیمت‌ بازیکنان  را دلال‌ها بالا می‌برند. به نظرم شاید یکی – ۲ بازیکن جدید به درد پرسپولیس بخورند. باید خرید خوب و مطمئنی صورت بگیرد. زمان نشان می‌دهد که پرسپولیس خرید منطقی در نقل و انتقالات کرده است یا نه.

 

انتهای پیام/

منبع: yjc
وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان