شما اینجا هستید
متفرقه » راه‌اندازی برج اصناف کرمانشاه تاپایان سال

به گزارش  گروه استان های زردیس از کرمانشاه؛ موسی سلیمینایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه  با اشاره به پیگیری‌های متعدد برای راه‌اندازی برج اصناف کرمانشاه، گفت: هم اکنون در مراحل اخذ مجوز‌های لازم از شهرداری هستیم و به محض اینکه مجوز‌ها صادر شود، عملیات اجرایی را آغاز خواهیم کرد که امیدواریم این کار امسال انجام شود.

او ادامه داد: محلی که برای احداث برج اصناف کرمانشاه در نظر گرفته شده، سالن کنونی شهدای اصناف واقع در ابتدای خیابان برق است که این ساختمان تخریب و برج اصناف به جای آن احداث خواهد شد.

نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه پیش بینی کرداحداث برج اصناف دو تا سه سال زمان نیاز داشته باشد و یادآور شد: کار‌های کارشناسی برای ارزیابی اعتبار مورد نیاز برای احداث این برج در حال انجام است.

سلیمی از بخش‌های متعددی که برای برج اصناف کرمانشاه در نظر گرفته شده یاد کرد و افزود: با راه‌اندازی این برج بخش اداری، بخش بازرسی، سالن اجتماعات، بخش آموزش اصناف همه در یک مرکز تجمیع خواهد شد.

او بیان کرد: وقتی که برج اصناف راه‌اندازی شود، اصناف برای گرفتن مجوز یا هر کار اداری دیگر نیازمند مراجعه به مراکز و ساختمان‌های مختلف نیستند و همه خدمات یکجا به آن‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ز

منبع: yjc
وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان