شما اینجا هستید
بین الملل » واکنش ها به سازش ننگین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله در دومین دیدارشان در یک هفته گذشته، ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند: مقاومت به گونه‌ای توانمند است که هر محاصره‌ای را که آمریکا و دشمن صهیونیستی می‌خواهند بر مردم فلسطین تحمیل کنند به شکست بکشاند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با المیادین طرح «سازش عربی» را خطرناک‌تر از اعلامیه بالفور خواند و گفت: این طرح، موجودیت اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد و ما آن را رد می‌کنیم. زیاد النخاله تاکید کرد: فلسطین از بحر تا نهر حق فلسطینیان است. زیاد النخاله با اشاره به توافق ننگین عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، افزود: کشور‌هایی که با رژیم اشغالگر توافقنامه امضا کردند از اول هم با ما نبودند.

در ادامه مخالفت‌ها با عادی سازی روابط با اشغالگران قدس، جنبش سرایا وعدالله بحرین از تشکیل “گردان شهدای قدس” در این کشور برای مقابله با صهیونیست‌ها خبر داد. این جنبش اعلام کرد: توافق سازش با صهیونیست ها، مغایر با اصول و ارزش‌های مردم بحرین است.

مقاومت اسلامی النُجَباء عراق هم تأکید کرد: فلسطین همچنان محور و چراغ جهاد باقی خواهد ماند. این جنبش امارات و بحرین را رژیم‌هایی سست‌بنیاد خواند که حاکمان سست‌عنصرشان معاهده تسلیم و شکست را امضا کرده‌اند.

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان