شما اینجا هستید
ورزش » وداع استقلال با لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

 در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و پاختاکور ازبکستان به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست دو بر یک آبی پوشان به پایان رسید تا شاگردان نامجومطلق با قبول این باخت، از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار بروند.

استقلال با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با این رقابت‌ها وداع تلخی داشت. این بازی از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امروز (شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را احمد الکاف عمانی برعهده داشت.

در دقیقه ۳۲ علی کریمی از روی یک ضربه ایستگاهی و به زیبایی دروازه پاختاکور را باز کرد.

در دقیقه ۴۲ ارسال علی‌جونوف از سمت راست با ضربه سر دراگان چران همراه شد تا دروازه سید حسین حسینی باز شود.

در دقیقه ۴۷ اشتباهات سریالی استقلالی‌ها در خط میانی و خط هافبک باعث شد توپ به سوبیرخوجائف و این بازیکن پاس خوبی را به ارن دردیوک بدهد و مهاجم پاختاکور با شوتی محکم برای دومین بار دروازه آبی‌پوشان را باز کرد.

در دقیقه ۷۹ پس از برخورد توپ به دستان مدافع پاختاکور تمام استقلالی‌ها اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند، اما داور دستور به ادامه بازی داد.
استقلال قرار بود در این مرحله با الهلال عربستان روبرو شود، اما این تیم از سوی کنفدراسیون فوتبال به دلیل مبتلا شدن جمع کثیری از نفراتش به ویروس کرونا، از لیگ قهرمانان کنار گذاشته و پاختاکور جانشین سعودی‌ها شد.

هرویه میلیچ‌‎ به دلیل دو کارته بودن نتوانست آبی‌پوشان را در این مسابقه همراهی کند و وریا غفوری به دلیل مصدومیت در فهرست ۱۸ نفره استقلال حضور نداشت.

استقلال در این بازی پیراهن دوم خود را پوشید. طبق قانون AFC، با توجه به صدرنشینی پاختاکور و دوم شدن استقلال در گروه‌های هشت‌گانه لیگ قهرمانان آسیا، تیم پاختاکور تیم A محسوب شده و حق انتخاب پیراهن با این تیم بوده و به همین دلیل تیم استقلال در مصاف با این حریف خود با لباس یک دست سفید به میدان می‌رود.

ترکیب بازی استقلال در آخرین بازی در این چارچوب، سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، علی کریمی، مسعود ریگی (دقیقه ۷۸- مسعود ریگی)، فرشید اسماعیلی (دقیقه ۶۸- زکریا مرادی)، ارسلان مطهری (دقیقه ۵۴- آرش رضاوند)، مهدی قایدی و شیخ دیاباته بازی کردند.

ترکیب تیم پاختکور ازبکستان نیز از الدوربک سویونوف، فرخ سایفی‌اف، ایگور کریمتس، آنزور اسماعیل‌اف، خوجی‌اکبر علی‌جانف، عادل‌جان خاموربکوف، سردار سابیرخودجائف، داستونبک خامداموف (دقیقه ۷۳- جواهیر سیدیکف)، جلال‌الدین ماشاریپوف، ارن دردیوک (دقیقه ۷۳- ایگور سرگئیف)، دراگان چران استفاده کرد.

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان