شما اینجا هستید
سلامت » جزئیات ماجرای بیمارستان پورسینای رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

دکتر علوی، در گفتگو با برنامه پیگیری زردیس، در تشریح جرئیات حادثه گفت: پیش از وقوع حادثه اطلاع داده شد در نزاعی که اتفاق افتاده قرار است تعدادی مصدوم برای معالجه به بیمارستان منتقل شود و از این رو بنابر مصوبه بیمارستان که مقرر است قبل از حضور این افراد، پلیس در بیمارستان مستقر شود این اتفاق افتاد و پیش از ورود مصدومان نزاع به بیمارستان با هماهنگی قبلی، پلیس و نیرو‌های حفاظتی در بیمارستان مستقر شدند، اما متاسفانه حادثه در اتاق احیاء و هنگام درمان یکی از بیماران روی داد.

دکتر علوی با بیان اینکه در این گونه موارد هماهنگی با نیروی انتظامی برای استقرار در بیمارستان انجام می‌گیرد گفت: در این مورد هم این هماهنگی انجام شد، اما نکته قابل توجه اینجاست که ضاربان پس از ورود به بیمارستان فرار می‌کنند و قسمت داخل بیمارستان که محل استقرار نیرو‌های پلیس است در تصاویر مشخص نیست.

وی تاکید کرد: علت فرار اوباش هم حضور نیرو‌های انتظامی در بیمارستان بود که بلافاصله وارد عمل شدند.

رئیس بیمارستان پورسینای رشت با قدرانی از تلاش نیرو‌های انتظامی گفت: نبود این نیرو‌ها می‌توانست به حادثه دلخراش منجر شود.

دکتر علوی گفت: در این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند که دو تن از آنان از همراهان یکی از ضاربان بودند و یک نفر هم از همراهان یکی از بیماران بود که خوشبختانه پس از درمان از بیمارستان مرخص شد.

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان