شما اینجا هستید
سلامت » فدراسیون‌ها تابع ستاد مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

 دکتر لاله حاکمی در برنامه نبض ورزش زردیس گفت: اولویت ما حفظ سلامت ورزشکاران است برای این ستاد مقابله با کرونا خواستار برگزاری تمرینات و اردو‌ها با حداقل کادر ورزشی است.

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش افزود: تصمیم گیری درباره فعالیت باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی بر اساس شرایط روز ممکن است تغییر کند.

خانم حاکمی گفت: همه پروتکل‌ها باید در اردو‌ها و تمرینات و مسابقات رعایت شود.

او گفت: ورزش هم می‌تواند روحیه افراد را بالا ببرد هم می‌تواند موجب تقویت سیستم ایمنی افراد شود برای همین ما توصیه می‌کنیم همه با رعایت شیوه نامه‌ها روزانه ورزش کنند.

امامی سخنگوی فدراسیون پزشکی هم از رعایت سختگیرانه پروتکل‌ها خبر داد و گفت: قبل از برگزاری اردوها و تمرینات و مسابقات از ورزشکاران تست گرفته شد و همه کسانی که درگیر مسابقات بودند باید تست می‌دادند.

او هم گفت: اولویت ما حفظ سلامت کشتی گیران بوده و هست و تا اطمینان حاصل نکنیم که می‌توانیم پروتکل‌ها را رعایت کنیم اجازه برگزاری مسابقات و اردو‌ها را نمی‌دهیم.

تقووی دبیر فدراسیون والیبال هم با بیان این که باشگاه‌ها در تصمیم گیری فدراسیون دارای سهم اند و باید به نظر آن‌ها هم احترام گذاشت گفت: ما به باشگاه‌ها برگزاری متمرکز مسابقات را پیشنهاد کرده ایم و نگاه ما هم کاهش رفت و آمدهاست.

او با اشاره به این که سال آینده سال مهمی برای والیبال است افزود: تمام توانمان را گذاشته ایم که لیگ با رعایت همه پروتکل‌ها برگزار شود.

پاکدل رئیس فدراسیون هندبال هم برگزاری متمرکز مسابقات هندبال را تجربه‌ای موفقیت آمیز اعلام کرد.

قدیمی رئیس فدراسیون هاکی نیز با اشاره به موفقیت تیم ملی هاکی مردان و زنان کشور گفت: جواب تست پی سی آر ورزشکاران و بقیه همکاران با تاخیر بعد از ۴۸ ساعت آن هم شفاهی اعلام شد که با مثبت اعلام شدن تست تعدادی از افراد بلافاصله اردوی تیم‌ تعطیل شد و من دستور داده بودم که تا مشخص شدن جواب آزمایش همه تمرینات و اردو برگزار نشود که باید این سهل انگاری را بررسی کنم که چرا رعایت نشده است.

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان