شما اینجا هستید
سیاست » هوشمند سازی پلیس تا پایان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

احمد دولتخواه در گفتگو با ۱۸:۳۰ زردیس گفت: هوشمند سازی نیروی انتظامی موجب می‌شود پلیس با توجه به استخراج اطلاعات لازم، بتواند در اجرای ماموریت هایش آگاهانه عمل کند و از طرفی، چون پلیس با سازمان‌های مختلف و مردم در ارتباط است، باید نسبت به ماموریت‌ها و خدماتش وهرآنچه پیرامون خود می‌افتد، اشراف همه جانبه داشته باشد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا افزود: برنامه هوشمند سازی پلیس بمدت ۳ سال از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و تا پایان ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و در این سال به تمام اهدافی که در زمینه پلیس هوشمند لازم است خواهیم رسید.

او گفت: یکی از وظایف مهم پلیس خدمات رسانی به پلیس است و امروز خدمات زسانی نوین پلیس به مردم نمود بیشتری پیدا کرده است.

سردار دولتخواه گفت: امروز مردم در بستر‌های نوین خدمات از پلیس انتظار دارند بصورت ۲۴ ساعته و در هرمکانی که باشند خدمات دریافت کنند، مانند گرفتنِ گذرنامه که در گذشته در مراکز پلیس، بعد‌ها در پلیس +۱۰ و اکنون به صورت آنلاین در اپلیکیشن تلفن‌های همراه و با فاصله زمانی اندک انجام می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا گفت: یکی از برنامه های محوری پلیس دسترسی ماموران در حال ماموریت به بانک اطلاعاتی است تا در لحظه بتواند تصمیم بگیرد. برای این کار مجوزهای لازم گرفته شده است و در مرحله آزمایش هستیم.

او در ادامه گفت:…

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان