شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » هدیه ازدواج کمیته امداد به مددجویان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

خدرویسی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد در گفتگو با زردیس گفت: کمک به تشکیل خانواده و صیانت از این نهاد مقدس یکی از مهمترین راهبرد‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی است به همین لحاظ مساعدت در امر ازدواج از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است که علاوه بر آموزش و مشاوره خانواده قبل و بعد از ازدواج کمک هزینه هم یکی از برنامه‌های این نهاد است.

او گفت: ما در سال گذشته ۶۶ هزار و ۸۰۴ فقره کمک هزینه ازدواج و جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۲۴۳ میلیارد تومان به مددجویان عزیز پرداخت کردیم در ۶ ماهه اول امسال هم ۱۰ هزار و ۶۳۱ فقره با اعتباری حدود ۵۶ میلیارد تومان پرداخت کردیم.

خدرویسی گفت: علاوه بر وام کارگشایی که متناسب با نیاز فرد از ۲۰ میلیون تومان به بالا داریم پرداخت می‌کنیم در بحث جهیزیه برای دختران تحت پوشش تا مبلغ ۲۵ میلیون تومان پرداخت می‌کنیم و برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانواده هم مانند دختران تا مبلغ ۲۵ میلیون تومان با کمک خیرین پرداخت می‌کنیم و برای پسران تحت پوشش تحت عنوان هدیه ازدواج تا ۱۵ میلیون تومان پرداخت می‌کنیم.

او افزود: در برنامه امسال ما با تسهیلات وزارت صمت برای مددجویان کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک هزینه نقدی در حال تهیه توزیع ۵ قلم کالای اساسی برای مددجویان هستیم.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گفت: این مساعدتی که در امر ازدواج داریم وام نیست کمک‌های بلاعوض و هدیه ما به مددجویان عزیز است و اگر کسی این هدیه را دریافت نکرده می‌تواند به دفاتر ما مراجعه کند.

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان