شما اینجا هستید
هنر » بازگشایی سینما‌، یک شوخی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

“حبیب اسماعیلی” تهیه کننده سینمادر گفتگو با “شهر فرنگ” گفت: بازگشایی سینما‌ها تا ساعت ۱۸ یک شوخی است! کسانیکه این تصمیم را گرفته اند اهل سینما نیستند.
او با بیان اینکه سینما رو‌ها بیشتر در سانس‌های بعد از ظهر به سینما می‌روند گفت: اگر بستن سینما به از بین رفتن کرونا کمک می‌کند ما حاضریم سینما‌ها را ببندیم.
اسماعیلی با بیان اینکه با باز شدن سینما در اوضاع کرونا هیچ اطلاع رسانی نشده است، گفت: دولت باید کمک می‌کرد پس از باز شدن سینما چند تا بهترین فیلم را به اکران گذاشته می‌شد. قطع ارتباط مردم با سینما عواقب بدی بهمراه خواهد داشت.

حبیب اسماعیلی، تهیه کننده سینما گفت: سینما به دلیل ارتباط نداشتن تماشاچی‌ها با عوامل سالن‌ها واقعا بی خطر است.
حبیب اسماعیلی با بیان اینکه سینما با کرونا از بین نخواهد رفت، افزود: سینما دوباره به رونق گذشته خود باز می‌گردد.

“محمدرضا صابری” سخنگوی انجمن سینماداران با اشاره به اینکه تعطیلی ۴ روزه، ۴ ماه طول کشید، گفت: تصور ما از تعطیلی سینما‌ها ۳ یا ۴ روزه بود، اما ۴ ماه طول کشید. قرار شد با اعلام محدودیت‌های ساعتی هفت سینما در تهران امکان بازگشایی داشته باشند که همه‌ی این سینما‌ها دولتی هستند.

عضو شورای صنفی نمایش افزود: قرار بود زردیس‌های سطح شهر با شعار «سینما زنده است» در اختیار سینما باشد و رسانه ملی هم اطلاع رسانی کند.

او گفت: انجمن سینماداران این آمادگی را دارد چنانچه سینما داری بعلت محدویت‌های کرونایی بدهی دارد پرداخت کند.

صابری از سال‌های گذشته یاد کرد که بخش خصوصی واحد تجاری خود را برای رونق کسب و کار خود به سینما تبدیل می‌کرد. امروزه کاهش مخاطب سینما‌ها علاوه بر محدودیت‌ها و شرایط کرونایی فیلم خوبی هم تولید نشده است.

او افزود: با تلاش و همکاری دوباره تهیه کنندگان و سینما داران سینما پس از کرونا دوباره به رونق بر می‌گردد.

صابری، عضو شورای صنفی نمایش با اعلام آمادگی سازندگان ۴ فیلم برای نمایش در شرایط کرونایی گفت: در صورت حمایت سازمان سینمایی، تهیه کنندگان فیلم‌های انفرادی، دینامیت، چپ و راست و خورشید برای اکران عمومی اعلام آمادگی کرده اند.

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان