شما اینجا هستید
ورزش » توقف سرخپوشان در هفته سوم لیگ برتر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

  هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی خارج از خانه پرسپولیس پیگیری شد. یکی از دیدار‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) تیم پرسپولیس در مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت رفت و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی، سیامک نعمتی در دقیقهء ۴۰ یک پنالتی را برای سرخپوشان هدر داد.

این بازی به نوعی تقابل دو همکار سابق در فوتبال ایران بود. در یک سو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار داشت و در سوی دیگر مجتبی حسینی سرمربی نفت که در تیم‌هایی، چون صبای قم، پرسپولیس، نفت تهران، ذوب آهن و تراکتور با هم همکار بودند.

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب حامد لک، محمدحسین کنعانی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نورالله‌ی، بشار رسن، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و مهدی عبدی وارد زمین شد.

با این تساوی، پرسپولیس پنج امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر به رده سوم جدول بعد از گل گهر و استقلال صعود کرد. نفت مسجد سلیمان هم سومین امتیاز خود را از لیگ کسب کرد.

دیگر دیدار‌های امروز در هفته سوم هم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

شهر خودرو در مشهد با تساوی ۱-۱ مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد. معراج پورتقی تک گلِ میزبان را به ثمر رساند، اما درآخرین دقایق بازی، گل تساوی را طالب ریکانی از روی پنالتی وارد دروازهء حریف کرد.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پیکان در فولاد شهر اصفهان با تساوی ۱ – ۱ خاتمه یافت. در این دیدار، میلاد جهانی – بازیکن ذوب آهن و ابراهیم صالحی برای پیکان گلزنی کردند.

اما بازی حساس تیم‌های تراکتور و سپاهان هم که قرار بود در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود، بدلیل بارش سنگین برف، لغو شد. درصورت مساعد بودن شرایط جوی، این دو تیم ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه جمعه به مصاف هم می‌روند.

توقف سرخپوشان در هفته سوم لیگ برتر
توقف سرخپوشان در هفته سوم لیگ برتر

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان