شما اینجا هستید
هنر » مسابقه بین المللی نقاشی به صورت مجازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

با توجه به اینکه کووید-۱۹ یک بیماری با شیوع سریع می‌باشد، دفترمنطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در نظر دارد، مسابقه نقاشی را با هدف ارتقای آگاهی مردم از این بیماری نوظهور و تولید آثار هنری برای به تصویر کشاندن ایفای نقش هر یک از افراد جامعه در محافظت از خود، خانواده و دوستان در برابر ابتلا به کروناویروس و همچنین انجام اقدامات لازم در صورت ابتلا به این بیماری، برگزار نماید.

دانش آموزان در رده‌های سنی: ۸ و ۹ سال، ۱۰ و ۱۱ سال، ۱۲ و ۱۳ سال، ۱۴ و ۱۵ سال، ۱۶ تا ۱۸ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کرده و آثار نقاشی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ دیماه سال جاری (۳۰ دسامبر ۲۰۲۰) به آدرس ایمیل: whoartcovid@gmail.com ارسال کنند.

این مسابقه، در رده‌های سنی: ۸ و ۹ سال، ۱۰ و ۱۱ سال، ۱۲ و ۱۳ سال، ۱۴ و ۱۵ سال، ۱۶ الی ۱۸ سال برگزار و برندگان توسط هیأت داوران دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در شهر قاهره کشور مصر انتخاب و جوایزی به ترتیب به مبالغ ۲۰۰- ۱۷۵- ۱۵۰- ۱۲۵- ۱۰۰ دلار آمریکا به همراه لوح یادبود دریافت خواهند نمود.

اطلاع رسانی جهت شرکت دانش آموزان در مسابقه نقاشی با موضوع “محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-۱۹” به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و اداره کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است.

راهنمای شرکت دانش آموزان در این مسابقه و فرم ثبت نام مربوطه در فایل زیر قابل مشاهده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان