شما اینجا هستید
متفرقه » برف روبی و نمک پاشی ۴۰ کیلومتر از جاده‌های مهاباد

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اظهار  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های زردیس از مهاباد،داشت: به علت بارش برف در گردنه‌های “قره‌بلاغ” در محور مهاباد- بوکان، “جواله‌ره‌شان” و “زمزیران” در محور مهاباد- سردشت، عوامل راهداری این محور‌ها را به طول ۴۰ کیلومتر نمک‌پاشی و برفروبی کردند.

خادمی با اشاره به اینکه کولاک برف موجب شد تا ۵۳ دستگاه ماشین در راه گرفتار شوند، افزود: عوامل راهداری تمام ماشین‌های سبک و سنگین گرفتار در برف و کولاک را در گردنه‌های این شهرستان نجات دادند.

او ادامه داد: هم اکنون تردد در سایر محور‌های مواصلاتی این شهرستان با مشکل جریان دارد و به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا رانندگان باید با احتیاط کامل و رعایت سرعت طول در این مسیر‌ها تردد کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از رانندگان خواست تا با توجه به کاهش دید افقی و کاهش دما در محور‌های مواصلاتی به‌ویژه در گردنه‌ها، از تردد غیرضروری خودداری کرده و نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به مسافرت کنند.

خادمی با اشاره به ورود سامانه بارشی به منطقه نیز گفت: طبق اعلام اداره هواشناسی این سامانه از دیروز وارد منطقه می‌شود و تا روز جمعه به فعالیت خود به صورت بارش برف و باران ادامه می‌دهد و لازم از رانندگان در این مدت قبل از ترد در جاده‌ها و به‌ویژه گردنه‌های این شهرستان از وضعیت آن‌ها با خبر شوند.

انتهای پیام/ه





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان