شما اینجا هستید
ورزش » داور بازی حساسیت کمی به خرج داد

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های زردیس از آبادان ،عباس چمنیان مربی فنی  تیم تراکتور تبریز در نشست خبری پس از بازی با تیم صنعت نفت آبادان ضمن تبریک به تیم صنعت نفت و مردم آبادان گفت: از هواداران تراکتور به خاطر این شکست عذرخواهی می‌کنم بازی امروز خوب بود اگر ما در نیمه نخست بازی از موقعیت هایی که بدست آوردیم استفاده می کردیم و قدر فرصت ها را بیشتر می دانستیم شاید نتیجه بازی تغییر می کرد.

او ادامه داد: گلی که در ابتدای بازی دریافت کردیم براساس غافلگیری اتفاق افتاد و اگر داور حساسیت بیشتری نسبت به گل اول  نشان می داد شاید این گل دریافت نمی شد .

مربی فنی تیم تراکتورسازی تبریز افزود:پس از گلی که در نیمه اول دریافت کردیم شرایط خیلی خوب پیش رفت و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم تقریبا تمامی پیش بینی هایی که راجع به این بازی انجام شده بود در نیمه اول  بازیکنان خوب انجام دادند.

چمنیان گفت: طبیعی است تیم صنعت نفت برای استفاده از امتیاز میزبانی در نیمه دوم شرایط را تغییر دهد ، ساختار دفاعیمان  نسبتا خوب بود توانستیم تمامی برنامه های تهاجمی تیم صنعت نفت را کنترل کنیم .

او اضافه کرد:امیدواریم بتوانیم با بهتر کردن شرایط در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم .

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز پنجشنبه چهارم دی در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی میزبان تراکتور تبریز بود.

انتهای پیام/ د





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان