شما اینجا هستید
سیاست » امنیت زیربنای توسعه و تکامل هر جامعه‌ای است

به گزارش خبرنگار گروه استان های زردیس از ایلام ؛ سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرهنگ القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: امنیت، موجب پیشرفت و تکامل هر جامعه‌ای است و تولید آن نیاز به هزینه دارد.

او با بیان اینکه پلیس بیشترین ارتباط و تعامل را با مردم دارد، افزود: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی ، برای مدیریت جرائم و اختلافات می‌توان پایه‌های امنیت را محکم کرد، چرا که بزرگترین پاسدار امنیت در هر جامعه خود مردم هستند و می‌توان از طریق آموزش و اعتماد بار سنگین تامین امنیت با حضور مردم برای پلیس سبکتر شود.

فلاحی گفت: مردم ایلام، مردمی ولایت مدار، انقلابی و همیشه در شرایط سخت همراه و همگام با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و در استان ایلام با توجه به شرایط یکپارچگی مذهبی و ریشه‌های قومیتی می‌توان با استفاده از ظرفیت مردمی، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را برطرف کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد: توجه ویژه و خدمات رسانی به دو قشر مهم و تاثیر گزار جامعه، که یکی روح افراد را پرورش می‌دهد و دیگری هم از روح و جسم افراد مراقبت می‌کند، قشر دلسوز معلم و نیروی انتظامی است.

او با بیان اینکه ارائه خدمات به قشر زحمتکش پلیس متناسب با شغل و خدمات طاقت فرسای آن‌ها نیست، گفت: مسئولین وظیفه دارند، برای ایجاد انگیزه و ارتقای روحیه کارکنان نیروی انتظامی، شرایطی را فراهم کنند تا این جان برکفان که وظیفه تامین امنیت و آرامش جامعه را برعهده دارند، دغددغه دیگری جز برقراری امنیت و آرامش جامعه را نداشته باشند.

انتهای پیام/ ن





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان