شما اینجا هستید
سیاست » لزوم تشدید فعالیت کلینیک های صنعتی بسیج در شهرستان های گیلان

سرهنگ حسن حبیبی عصر چهارشنبه در حاشیه از چند واحد تولید انرژی در رودبار در گفتگو با خبرنگار زردیس با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: شعار امسال یک راهبرد قابل تحقق است لذا باید ظرفیت‌های دانش، علم و فناوری، مدیریتی، سرمایه و دارایی‌های مالی را در این جهت قرار دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود استان در بخش‌های مختلف، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی ایران و گیلان از جمله منابع معدنی غنی و جاذبه‌های گردشگری، وجود دو بندر تجاری اقتصادی انزلی و آستارا و نیروهای جوان و تحصیل کرده باید در جهت ایجاد اشتغال، بالا رفتن سرانه ملی، قوی کردن زیرساخت‌ها، و تأمین نیازهای داخلی و تسهیل فرآیند صادرات بکوشیم.

جانشین سپاه قدس گیلان در امور بسیج و متخصصین با تأکید بر اینکه کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن، گفت: کشور در حال حاضر مشکلات و مسائل و چالش‌هایی دارد اما روایت انقلاب اسلامی، روایت مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، همه مشکلات راه حل دارد و ما در شرایط بن بست نیستیم، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها به ما نشان می‌دهد با مدیریت جهادی و انقلابی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی و شجاعت مرعوب نشدن در برابر دشمنان، برآیند مثبت و امیدوارکننده خواهد بود.

حبیبی خواستار تشدید فعالیت کلینیک‌های صنعتی بسیج در سطح شهرستان‌ها شد و بیان کرد: واحدهای صنعتی و انرژی در رودبار باید چشم‌انداز وسیعی را برای خود ترسیم کنند.

وی از شناسایی مشکلات بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان توسط سازمان بسیج مهندسین سپاه خبر داد و اضافه کرد: بسیج برای تحقق شعار سال در موضوع صنعت، کشاورزی، دانش بنیان و ایجاد اشتغال برنامه دارد و در کنار سایر دستگاه‌ها در پشتیبانی از واحدهای تولیدی اقدام خواهد کرد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان