شما اینجا هستید
سیاست » انتخابات شورای شهر بجنورد و شیروان تمام الکترونیک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، امیر براتی اظهار کرد: با دستور وزارت کشور انتخابات شورای شهر در شهرهای بجنورد و شیروان به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه در انتخابات تمام الکترونیک مراحل اخذ رأی و شمارش آرا هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: تمامی تجهیزات تمام مکانیزه، توسط وزارت کشور تأمین می‌شود که در حال حاضر هم صندوق‌های الکترونیک تحویل داده شده است.

وی با اشاره به تمام مکانیزه بودن مراحل احراز هویت، صدور تعرفه الکترونیکی و رأی‌گیری در انتخابات، گفت: در سال ۹۶ انتخابات شورای شهر در شهرهای بجنورد، اسفراین و شیروان الکترونیکی برگزار شد و مردم با فرآیند آشنا هستند.

براتی با اشاره به دقت و امنیت بالا در انتخابات الکترونیک، بیان کرد: پس از وارد کردن کد داوطلب عکس کاندیدا بر روی صفحه، نمایش داده می‌شود و افراد بی سواد می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری به رأی خود مطمئن باشند.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خراسان شمالی گفت: در پایان انتخابات در کمتر از ده دقیقه شمارش آرا در شعبه‌ها انجام می‌شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان