شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » میانگین خسارت به باغداران دماوند تقریباً ۴۵درصد تخمین زده شده است

به گزارش خبرنگار زردیس، مهدی حیدری شامگاه سه شنبه در خصوص بارش‌های اخیر ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: ۸ روستای شهرستان دماوند به علت ریزش کوه و طغیان رودخانه‌ها دچار مشکلات رفت و آمد شدند.

حیدری افزود: در این زمینه، بارندگی‌ها در برخی از روستاها شدت بیشتری داشت و حتی معابر داخلی خود روستا نیز برای عبور و مرور دچار مشکل شده و با گل ولای بسیار زیادی که در داخل معابر اصلی روستاها ورود کرده بود، هیچ‌گونه رفت و آمدی امکان پذیر نبود.

فرماندار دماوند بیان داشت: با کمک و تلاش عوامل راهداری، شهرداری‌ها، مردم روستاها و دهیاری‌ها و نیز با هماهنگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند مشکلات کمتر شد و درحال حاضر، هیچ‌گونه مشکلی برای رفت و آمد در سطح روستاهای شهرستان دماوند وجود ندارد.

وی عنوان داشت: در کنار این روستاها، مسیر دریاچه تار که بیش از ۲۰ خودرو به علت ریزش کوه و انسداد مسیر گرفتار شده بودند، با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران و شهرداری دماوند مسیر بازگشایی شد و هیچ‌گونه خسارت مالی و شدیدی نداشتیم.

حیدری اظهار داشت: همچنین بارش‌های اخیر باعث شد که به برخی باغات نزدیک ۷۰ درصد، برخی دیگر ۴۰ درصد و تعدادی ۱۵ تا ۲۰ درصد و به طور میانگین ۴۵ درصد خسارت وارد شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان