شما اینجا هستید
جامعه » بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی در تهران توزیع شد

به گزارش خبرگزاری زردیس، سیدابوالفضل پرپنچی با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش «ایران همدل» در ماه مبارک رمضان، گفت: در قالب این رزمایش، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده است.

وی با اعلام توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی با همکاری بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، بیان کرد: به زودی این تعداد سبد کالا میان خانواده های پهنه غربی استان تهران در ادارات شهرستان های ملارد، قدس، شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، صباشهر، شاهدشهر و فردوسیه، صفادشت و چهاردانگه توزیع خواهد شد.

پرپنچی ارزش ریالی سبدهای توزیعی را ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌ها، مبلغ چهار میلیارد تومان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین اعتبار شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: در این مدت با راه‌اندازی بیش از ۲۰۴ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی، ۷۰۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و به دست نیازمندان رسیده است.

وی از همکاری چهار هزار و ۹۸۳ نیروی جهادی و داوطلب در طبخ و توزیع و اطعام نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: نیمی از این افراد فعالان مراکز نیکوکاری و مابقی نیروهای بسیجی، جهادی و مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به توزیع ۳۳۰ هزار افطاری ساده اشاره کرد و گفت: در مجموع تاکنون بیش از ۷۸ میلیارد تومان از سوی خیران و نهادها، گروه های جهادی و … در قالب طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشتی کمک جمع‌آوری شده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان