شما اینجا هستید
دین و اندیشه » توزیع ۲۲۰۰ بسته گوشت گرم در شب عید فطر بین نیازمندان کرمانشاه

سید محمد جعفر امامیان بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار زردیس اظهار کرد: با لطف خداوند و با عنایت امام مهربانی‌ها و همت خادم‌یاران رضوی استان کرمانشاه و مشارکت خیرین و گروه‌های جهادی استان و تبرکی آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) امروز ذبح ۱۱۰ رأس گوسفند صورت گرفت.

وی افزود: در آستانه‌ی عید سعید فطر بسته‌های ۱.۵ کیلوگرمی گوشت بین ۲ هزار و ۲۰۰ خانواده‌ی نیازمند در سراسر استان کرمانشاه توسط شبکه محله‌ای و منطقه‌ای توزیع می‌شود.

امامیان با بیان اینکه تاکنون ۵۷۰ رأس گوسفند توسط خادم‌یاران رضوی استان کرمانشاه طی دوازده مرحله ذبح شده است گفت: از علاقمندان به آستان مقدس امام رضا (ع) درخواست می‌کنیم با مشارکت در طرح‌ها و پویش‌های رضوی خادم‌یاران را در تداوم خدمت رسانی به محرومین یاری کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای کمک به نیازمندان استان کرمانشاه و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در پویش سفره‌ای به وسعت ایران از ابتدای ماه مبارک رمضان با جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط خادم‌یاران رضوی تعداد ۱۰ هزار بسته کمک مومنانه در استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: با تاکید تولیت آستان قدس رضوی و همراهی شبکه خادم‌یاران رضوی استان کرمانشاه کمک‌های مومنانه در حمایت از اقشار محروم و حاشیه نشین ادامه خواهد یافت.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان