شما اینجا هستید
جامعه » کشف ۱۱۳ میلیارد تومان اموال مسروقه در البرز

به گزارش خبرنگار زردیس، سردار عباسعلی محمدیان ظهر چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: به مجرمین هشدار می‌دهیم با هر پوشش و شکلی جرمی را مرتکب شوند در رصد پلیس هستند و دستگاه قضائی آنها را به اشد مجازات می‌رساند.

وی ادامه داد: همان‌طور که به مردم البرز وعده دادیم اقدامات ما علیه مجرمین بی‌امان و بدون تعطیلی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی البرز با اعلام دستگیری ۱۲۱ نفر طی ۷۲ ساعت گذشته بیان کرد: این مجرمین در قالب ۳۹ باند مختلف اقدام به اقدامات مجرمانه شامل سرقت مسلحانه، سرقت‌های به عنف، سرقت از منازل و قطعات خودرو کردند.

وی از کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۱۳ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات ویژه پلیس افراد و محل‌های اخفای ایشان شناسایی شده و طی ۷۲ ساعت دستگیر شدند.

سردار محمدیان با بیان اینکه امروز مجرمین راهی جز اقرار به اعمال خودشان ندارند، چراکه دلایل ما برای دستگیری کافی است، خاطرنشان کرد: پلیس امروز دست خالی نیست و بر روی مجرمین اشراف دارد، به گونه‌ای که تحرکات افراد را شناسایی و سپس اقدام به دستگیری می‌کند.

وی اظهار کرد: مجرمین بدانند مجازاتی که در انتظار آنهاست، سنگین و بدون تخفیف است و اگر امروز شاهد آرامشی در حوزه امنیت برای مردم هستیم نتیجه همین برخورد قاطعانه است.

فرمانده انتظامی البرز خطاب به مردم در خصوص پلیس نماها گفت: اگر به شخصی مردم شک کردند می‌توانند با دریافت کارت شناسایی وی و تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی هویت افراد را به درستی شناسایی کنند.

وی متذکر شد: برآورد ما از استان‌های مختلف و البرز بیش از ۸۰۰ فقره سرقت است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان