شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » ۳۲۴ واحد تولیدی راکد در استان تهران به چرخه تولید بازگشته است

به گزارش خبرنگار زردیس، حشمت الله عسگری عصر سه شنبه در در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل ادارات تابعه اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در سال ۹۹ با اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های لازم ۱۱۹ درصد اشتغال تعهد شده در استان تحقق یافت به گونه‌ای که ۱۲۴ هزار فرصت شغلی ایجاد گردید.

عسگری در ادامه افزود: در سال گذشته هیچ واحد تولیدی در سطح استان غیرفعال و تعطیل نشد و ۳۲۴ واحد غیر فعال و راکد نیز به چرخه تولید بازگشتند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان در چهار فصل گذشته و پایین بودن نرخ بیکاری استان نسبت به کشور گفت صددرصد تسهیلات بخش مشاغل خانگی و اشتغال روستایی در استان جذب شده و ۳ هزار میلیارد تومان معادل ۶۰ درصد جذب تسهیلات ناشی از کرونا داشته ایم.

عسگری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیران این حوزه افزود بانک توسعه تعاون در بین بانک‌های استان دارای بیشترین تعاملات در بحث پرداخت تسهیلات اشتغالزا داشته است و امیدواریم تعامل و تلاش مدیران تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سال جاری باقدرت بیشتر تداوم یابد تا به تحقق اهداف ترسیم شده اقتصاد ی استان و محقق شدن شعار سال که تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی‌ها است برسیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان