شما اینجا هستید
ورزش » زردیس برترین بازیکن فصل فوتبال اصفهان را معرفی می‌کند

به گزارش خبرنگار زردیس، لیگ بیستم شب گذشته به پایان رسید، سپاهان با عملکرد درخشان خود و کسب ۶۵ امتیاز از ۳۰ بازی نایب قهرمان فوتبال ایران لقب گرفت و ذوب آهن با کسب ۲۶ امتیاز از ۳۰ بازی سرانجام در لیگ ماندنی شد.

سپاهان لیگ بیستم را ضعیف شروع کرد و در برهه‌ای نیز انتقادات جدی به محرم نویدکیا وارد بود، اما با وجود این فشارها باشگاه سپاهان با حمایت از اسطوره خود روزهای خوبی را برای این تیم رقم زد.

سپاهان با زدن ۵۳ گل در لیگ بیستم با اختلاف شش گله بهترین خط حمله لیگ برتر لقب گرفت، همچنین نویدکیا با دریافت ۲۴ گل چهارمین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار گرفت.

سجاد شهباززاده با زدن ۲۰ گل در نوک خط پیکان سپاهان بعد از چندین سال ناکامی با اختلافی فاحش بهترین آقای گل ایران لقب گرفت و سروش رفیعی با ارسال ۹ پاس گل به تنهایی مهندس فوتبال ایران بود.

با پایان لیگ برتر، خبرگزاری زردیس در نظر دارد طی نظرخواهی بهترین بازیکن فوتبال اصفهان در لیگ بیستم را معرفی کند که طی آن بهترین بازیکن از میان دو تیم ذوب آهن و سپاهان و بازیکنان آکادمی این دو تیم که در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند معرفی شود.

نظرخواهی بهترین بازیکن از بازیکنان دهه‌های، ۹۰، ۸۰، ۷۰و ۶۰ ذوب آهن و سپاهان انجام خواهد شد؛ علاوه بر پیشکسوتان بخشی از اصحاب رسانه برجسته اصفهان و ایران نیز در این نظرخواهی بزرگ شرکت خواهند داشت.

شما مخاطبان خبرگزاری زردیس می‌توانید به صورت دو روز یک بار حوالی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه منتظر مصاحبه مفصل این خبرگزاری با پیشکسوتان فوتبال اصفهان باشید.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان