شما اینجا هستید
سیاست » شهرداران باتوجه به شایستگی‌های فردی انتخاب شوند

به گزارش خبرنگار زردیس، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کامفیروز ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سراسر و اندوه محرم و با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، راجع به این دو فریضه مهم الهی گفت: امام حسینی (ع) که قرن هاست برای او نه تنها شیعیان بلکه آزادگان جهان گریه و عزاداری می‌کنند، هدف از قیام خویش را امر به معروف و نهی از منکر بیان می‌کند.

وی ادامه داد: ما انسان‌ها مصون از خطا نبوده و نیستیم، لذا اگر یک نیروی تذکر دهنده و بازدارنده در کنار ما وجود نداشته باشد، فساد جامعه را در بر خواهد گرفت، کما اینکه در برخی نقاط به وضوح می‌توانیم این مسئله را مشاهده کنیم.

امام جمعه کامفیروز گفت: اگر به دنبال جامعه‌ای امن و سالم برای خانواده خود و فرزندانمان هستیم، راهی جز احیای امر به معروف و نهی از منکر، با زبان نرم و خوب، نداریم.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه درباره تحلیف اعضای جدید شوراهای شهر و روستا که در روز پنجشنبه صورت گرفت، بیان کرد: ما ضمن آرزوی توفیق از درگاه خداوند برای اعضای جدید شورای شهر و روستا و سربلندی آنها در این مسئولیت خطیر، از این اعضای محترم تقاضا داریم که در اولین گام مسئولیت خود که انتخاب شهردار و دهیار است، فارغ از هرگونه اعمال سلیقه شخصی، و با در نظر گرفتن مصلحت عمومی و شایستگی‌های فردی، شخص اصلح را به این سمت منصوب کنند.

وی افزود: در طول این ۴ سال نیز باید مد نظر داشته باشند که توقع مردم از آنها، صَرف بودجه بیت المال که در دستان آنهاست در راه آبادانی شهر و روستاست چرا که مردم نمی‌پذیرند عده‌ای ۴ سال امور عمرانی و آبادانی شهر و روستا را به دست بگیرند و پس از انقضای این مدت تغییر محسوسی در این جهت مشاهده نشود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان