شما اینجا هستید
سلامت » بسیج و ارتش خراسان شمالی در تدارک ایجاد تخت بیمارستانی باشند

به گزارش خبرنگار زردیس، محمد علی شجاعی ظهر شنبه در ستاد مدیریت کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص ایام محرم و صفر باید به صورت دقیق اجرا شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: مجموعه تبلیغات اسلامی با هیئات مذهبی جلسه‌ای برقرار کرده و بر لزوم رعایت پروتکل‌ها تاکید کند.

وی افزود: هیچ ریسکی نباید انجام شود لذا تمام گروه‌ها موظف به اجرای پروتکل‌های بهداشتی هستند.

شجاعی با اشاره به وضعیت بحرانی خراسان رضوی و استان گلستان، گفت: باید رفت و آمد از این دو استان به خراسان شمالی به شدت کنترل شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان داشت: تمامی شهرستان‌ها باید نقاط تجمع را شناسایی کرده و به صورت سخت‌گیرانه با این تجمعات برخورد شود.

وی افزود: اگر در یک صنف هیچ‌گونه تخلفی وجود ندارد نیازی به تعطیلی نیست اما متخلفان که به قوانین توجهی ندارند باید مجازات شوند.

شجاعی با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در استان، گفت: نهادهایی مانند بسیج، سپاه و ارتش با کمک علوم پزشکی در تدارک تخت‌های بیشتر باشند.

وی همچنین به لزوم تدارک بیشتر اکسیژن برای بیمارستان‌های استان تاکید کرد، و افزود: مسئله نخست استان در حال حاضر موضوع بهداشت و درمان است.

شجاعی در انتها گفت: تا پایان وقت اداری فردا تمام دستگاه‌های درگیر با کرونا نظرات و پیشنهادات خود برای مهار این ویروس را ارسال کنند تا به رئیس‌جمهور ارائه دهیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان