شما اینجا هستید
سلامت » لزوم همکاری ارتش برای ساخت بیمارستان در راز و جرگلان

به گزارش خبرنگار زردیس، محمد علی شجاعی ظهر چهار شنبه در آئین افتتاح پروژه مهمانسرا، تالار و منازل سازمانی مهر ولایت تیپ ۱۳۰ شهید عبدالله دلجویان که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: دلاوری‌های نیروی‌های مسلح بر کسی پوشیده نیست لذا تمام این نیروها سند آبرو و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در این برهه از تاریخ جهان همگان می‌دانیم که با سه اصل مهم رهبری، اسلام و شهادت این نظام مقدس تداوم یافته است و مردم نیز در قالب سربازهای این نظام جنگ تحمیلی را به اتمام رساندند.

وی افزود: خوشبختانه نیروهای مسلح علاوه بر اینکه در تمامی امور پیش قدم هستند در حوزه مبارزه با بیماری کرونا نیز از هیچ تلاشی دریغ نکردند و توانستند الگوی مدیریت را به رخ جهانیان بکشند.

شجاعی خراسان شمالی را استانی غیر برخوردار دانست و بیان داشت: مردم این استان شایستگی خدمت را دارند لذا خواستار تسریع در ساخت و تجهیز بیمارستان ارتش هستیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ساخت بیمارستان‌های مجهز و مدرن در نقاط محروم کشور توسط ارتش، گفت: نیازمند مساعدت ارتش جهت ساخت بیمارستان در نقطه مرزی و محروم شهرستان راز و جرگلان نیز هستیم.

در این مراسم مقرر شد ارتش یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی صحرایی تا یک ماه آینده در راز و جرگلان احداث کند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان