شما اینجا هستید
فرهنگ » طرح مواسات مؤمنانه و طرح شهید سلیمانی در کشور در حال انجام است

به گزارش خبرنگار زردیس، حجت الاسلام و المسلمین بهمن وحدتی آراسته بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: در این طرح‌ها بسته‌های معیشتی توزیع و از سوی طلبه‌های جهادی در کشور کمک‌های لازم انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین وحدتی آراسته اظهار داشت: همچنین از ابتدای شیوع بیماری کرونا، ۱۰ کمیته با موضوع کرونا تشکیل شد که در موج اول این بیماری ۲۰ هزار و ۵۰۰ طلبه جهادی برای غسل و تدفین افراد متوفی در کشور اعلام آمادگی کردند.

وی همچنین با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی یکی از طرح‌های مهم در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا بود، گفت: این طرح، یک اقدام مؤثر برای مراقبت، قرنطینه، دلگرمی، سرکشی و کمک و توزیع بسته‌های معیشتی بین بیماران کرونایی است.

حجت الاسلام و المسلمین وحدتی آراسته با بیان اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید راهکارهای مناسب ارائه دهند، گفت: برای مقابله اصولی با انواع آسیب‌های اجتماعی، انجام کار جهادی یک راهکار مهم و اصولی است.

وی اظهار داشت: طلبه‌های جهادی کشور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دغدغه دارند و بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی کارشناسان این مدیریت، یکی از آسیب‌های اجتماعی مشترک بین تمامی استان‌های کشور بحث استفاده بیش از حد از فضای مجازی است.

حجت الاسلام و المسلمین وحدتی آراسته یاد آورشد: از سوی مدیریت خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور ۷۰ آسیب اجتماعی شناسایی شده که باید این امر آسیب شناسی شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان