شما اینجا هستید
متفرقه » ۲۰ پروژه گاز رسانی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار زردیس، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح همزمان این پروژه‌ها که در روستای حسن آباد میان شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت پروژه گاز رسانی به ۶ روستای استان با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

سید محمود هاشمی با بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها ۱۱۰ خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، عنوان کرد: روستاهای حسن آباد میان، حسن آباد پایین، شاهو، قاسم آباد مافنداب، چشمه موسی و چشمه گزو به شبکه گازرسانی متصل شدند.

به گفته وی در هفته دولت امسال کلنگ زنی گاز رسانی به ۹ روستای دیگر استان با اعتبار ۵۱.۵ میلیارد ریال نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به گاز رسانی به پنج واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ۵ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت عنوان کرد: عملیات گازرسانی به ۲۴ واحد صنعتی و تولیدی نیز با پیش بینی اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در این هفته آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین امروز به صورت همزمان گاز رسانی به ۹ پروژه مسکن محرومین با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که ۱۲۵ خانوار تز مزایای آن برخوردار می‌شوند.

هاشمی ادامه داد: گاز رسانی به ۴ پروژه اقدام ملی مسکن با پیش بینی اعتبار ۶۳ میلیارد ریال نیز در هفته دولت انجام شد که با اجرای آن ۴ هزار و ۳۳۷ خانوار از نعمت گاز طبیعی شهری بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان داشت: در حال حاضر ۲۹۳ هزار مشترک در استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که از این تعداد ۱۹۸ هزار مشترک شهری و ۹۵ هزار مشترک روستایی است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان