شما اینجا هستید
متفرقه » باید در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد امنیت تلاش کنیم

به گزارش خبرنگار زردیس، مهدی مهرور در حاشیه دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ساوجبلاغ در فرمانداری ساوجبلاغ که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: باید از همراهی و مساعدت اعضای شورای تأمین شهرستان ساوجبلاغ در راستای اجرای سیاست‌های دولت قدردانی کرد.

وی بیان کرد: اعضای شورای تأمین در تمامی مقاطع با همراهی‌های مؤثر خود با مجموعه شهرستان، موفقیت‌های خوبی را در بخش‌های مختلف رقم زده‌اند و توفیقات شهرستان حاصل وفاق، همدلی، همراهی و نگاه جمعی این عزیزان بوده است.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: اولویت اصلی ما در شهرستان، خدمت به مردم است و در کنار آن در راستای توسعه، عمران، آبادی و برنامه‌ریزی مناسب برای انجام زیرساخت‌های لازم برای ایجاد امنیت و ثبات نسبی تلاش می‌کنیم.

نوروزی رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ هم با تبریک فرارسیدن هفته دولت به فرماندار و مجموعه دولتمردان شهرستان گفت: اقدامات و بینش فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به عنوان فرمانداری مردمی، انقلابی، ولایتمدار و جهادی، نمادی از بینش و تفکرات علمی و عملی را تداعی می‌کند و باعث دلگرمی و امید برای مردم شهرستان است.

وی افزود: اقدامات مهرور در طول خدمت در شهرستان ساوجبلاغ به عنوان فرماندار، ثمرات بسیار خوبی را در برداشته و درایت وی میراث خوبی را در خدمتگ‌ذاری به مردم شریف به یادگار خواهد گذاشت.

عبدی دادستان شهرستان ساوجبلاغ هم خدمات فرماندار را پیام‌آور همدلی و خدمت صادقانه و بی‌منت برای جامعه دانست و از زحمات مهرور در طول یکسال گذشته تقدیر و تشکر کرد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان