شما اینجا هستید
سلامت » اهدای ۷۵ واحد خون از سوی قرارگاه معنویت و سلامت در زنجان

به گزارش خبرنگار زردیس، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه زنجان گفت: فعالیت‌های قرارگاه معنویت و سلامت زیر مجموعه طرح شهید قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در استان زنجان بیماری نبود که هنگام فوت بدون غسل، کفن و مسائل شرعی دفن شده باشد و مدیریت معنوی کرونا برعهده این قرارگاه بود و مجلسی برای فوت شدگان در اوایل برگزار نمی‌شد.

مسئول قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه زنجان گفت: دو هزار و ۱۰۰ خانواده سرکشی شده و یا تلفنی تماس گرفته شد و برای بیماران کرونایی هماهنگی‌های لازم انجام و با مدیریت لازم کارهای ضروری بیماران انجام شد.

بیگدلی با بیان اینکه ۷۰ نفر از روحانیون پاسدار و بسیجیان در کنار بیماران کرونایی بودند و از ۷۶ نفر از کادر درمان تجلیل شد که کار ارزشمندی بود، تاکید کرد: ۳۸۸ مورد آموزش احکام فقهی از سوی طلاب انجام شد که نتایج مطلوبی اخذ شد و ۸۴ تیم مشاوره و ۹۸ گروه جهادی از طلاب به بیماران کرونایی خدمات ارائه کرده و ۲۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی به اهدای ۷۵ واحد خون از سوی قرارگاه معنویت و سلامت، اشاره کرد و گفت: ۴۷ هزار و ۵۷۹ بسته معیشتی نیز از سوی این قرارگاه توزیع شده است.

مسئول قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه زنجان از راه‌اندازی کانال‌های محتوایی در فضای مجازی با بیش از ۲۱ هزار تولید محتوا، ۲۴۴ مورد انتشار خبر، اعزام ۴۵۵ نفر از طلاب به مناطق مختلف استان زنجان خبر داد و گفت: ۹ هزار و ۲۰۸ نفر از طلاب بسیجی نیز در زمینه‌های مختلف عمومی خدمات لازم را به بیماران کرونایی ارائه کرده‌اند.

بیگدلی افزود: سپاه اعتقاد دارد که تامین سلامت بیماران ضروری است اما بیماران کرونایی نباید علاوه بیماری با مشکل دیگری مواجه باشند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان