شما اینجا هستید
سلامت » حضور فعال گروه تبلیغی رشد در بیمارستان‌های کرونایی قم

به گزارش خبرگزاری زردیس، حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی با اشاره به حضور فعال اعضای این گروه در بیمارستان‌های کرونایی شهر قم گفت: پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری تمامی نهادها در روند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد میدان شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان و مردم عزیز خواهد ماند.

مدیر گروه تبلیغی رشد به موضوع ایام تبلیغی دهه اول ماه محرم سال جاری اشاره و ادامه داد: فعالیت‌های جهادی در بیمارستان‌های کرونایی شهر قم از روز اول ماه محرم الحرام ۱۴۰۰ با حضور طلاب و جهادگران توانمند در این عرصه شروع شده و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این موسم تبلیغی بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و جهادگران حضور پیدا کرده که با آرامش بخشی و امید دهی به بیماران کرونایی و همچنین توزیع آبمیوه و آش به آنان در پی کاستن از خستگی‌های کادر درمان می‌باشند.

حجت‌الاسلام خوئینی گفت: علاوه بر همکاری‌های شبانه روزی با کادر درمان، در فرصت و مکان‌های مناسب مبلغان این گروه اقدام به خواندن روضه حضرت سید الشهداء (ع) نیز می‌کنند تا بدین وسیله بیماران کرونایی و کادر درمان نیز از فیض حضور در عزاداری‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بهره مند گردند.

وی ادامه داد: از همه طلاب و مبلغان گرامی توانمند دعوت می‌شود در صورت تمایل به حضور در این حرکت جهادی، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی و کد ملی و نام پدر) را به شماره ۰۹۱۲۱۵۲۴۳۰۰ پیامک فرمائید تا با حضور در این حرکت جهادی، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشورمان بار دیگر ثابت نمایند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان