شما اینجا هستید
سلامت » زمین بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان تحویل راه و شهرسازی شد

به گزارش خبرنگار زردیس، عطاء اله اکبری پیش از ظه امروز در جلسه‌ای که با حضور سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مختومی مجری مناطق سه و چهار سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت این بیمارستان از نیازهای اساسی مرکز استان بشمار می‌رود تلاش خواهیم کرد در صورت تخصیص به موقع اعتبارات این بیمارستان را در کمترین زمان ممکن و برابر استاندارد روز احداث شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان عملیات احداث و تکمیل دو بیمارستان در شهرهای زابل و سراوان توسط این اداره کل در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین این اداره کل احداث ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تأسیسات عمومی با اعتباری افزون‌بر ۲۳۲ میلیارد تومان را مورد توجه قرار داده است.

اکبری افزود: این پروژه‌ها از ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند. وی ادامه داد: تکمیل اسکلت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی زابل، بخش ام آر آی بیمارستان سراوان، فرمانداری‌های نیمروز، هامون، تفتان و گلشن از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام این اداره محسوب می‌شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان