شما اینجا هستید
بین الملل » به اسرائیل درباره ترور قهرمانان عملیات جلبوع هشدار می دهیم

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از المیادین، یکی از هبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره ترور شش اسیر فلسطینی که از زندان‌های این رژیم فرار کردند، هشدار داد.

خالد البطش گفت: رژیم اشغالگر برای هرگونه ترور قهرمانان عملیات جلبوع بهای سنگینی خواهد پرداخت. پیام عدم تعرض به این قهرمانان باید واضح و بدون هیچ ابهامی باشد و به دشمن درباره تعدی یا ترور آنها هشدار می دهیم.

وی افزود: از مردم می خواهیم که آغوش خود را برای قهرمانان بگشایند و به آنها یاری رسانند. از اهالی جنین می خواهیم که یاریگر قهرمانان باشند و آنها را روی چشم خود بگذارند.

البطش تصریح کرد: گزینه ما همواره مبارزه با اشغالگران و تداوم جهاد و مقاومت خواهد بود. سردرگمی امروز دشمن پس از ضربه سنگینی که از لحاظ امنیتی نظامی دریافت گرد، صورت گرفته است. مردم ما امروز باید نگهبان قهرمانان خود باشند و به دشمن اجازه تعدی به آنها را ندهند.

وی تاکید کرد: حتی اگر این قهرمانان دستگیر یا شهید شوند در مقابل دشمن به پیروزی دست یافتند و ثابت کردند که آزادی و حیات یک تصمیم است.

گفتنی است که ۶ اسیر فلسطینی بتازگی موفق شدند از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی فرار کنند. این درحالی است که تدابیر امنیتی سخت گیرانه ای در زندان مذکور وجود داشته است.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که ۶ اسیر فلسطینی از طریق حفر تونل توانسته اند از بند صهیونیست‌ها بگریزند. در میان اسرایی که موفق به فرار شده اند، نام «زکریا زبیدی» فرمانده سابق «کتائب شهداء الاقصی» از اردوگاه «جنین» دیده می‌شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان