شما اینجا هستید
سلامت » ۱۷۲ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در اسلامشهر تزریق شده است

به گزارش خبرنگار زردیس، مسعود مرسلپور ظهر سه شنبه در آئین افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون احمدآباد مستوفی که با حضور حجت الاسلام طبایی امام جمعه این شهر در سالن ورزشی تختی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه اندازی این مرکز از اهمیت بالایی برخوردار بود که با همت شبکه بهداشت، بخشداری، شهرداری، شورای اسلامی و همکاری ویژه فرماندهی تیپ حضرت امیر (ع) امروز شاهد آغاز به کار این مجموعه هستیم.

وی با بیان اینکه تا امروز تزریق واکسن به ساکنان احمدآباد مستوفی در مرکز سلامت شهری انجام می‌شد، افزود: امیدوارم با راه اندازی این مجموعه واکسیناسیون مردم در این بخش نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تاکنون ۱۷۲ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده است عنوان داشت: با تسریع در روند واکسیناسیون انشااله چرخه ابتلاء را قطع خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران نیز امروز با همراهی سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر و سرهنگ ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا از یکی از مراکز تولید ماسک شهرستان بازدید کرد و در حاشیه این بازدید با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور تولید ماسک‌های استاندارد و با کیفیت اهمیت مضاعفی یافت اظهار داشت: خوشبختانه امروز در تولید ماسک به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک در محیط‌های اجتماعی و مدنی افزود: ماسک علاوه بر اینکه می‌تواند به صورت چشمگیر میزان انتقال بیماری را کم کند، بر میزان چرخش و انتقال ویروس هم تأثیرگذار است.

گفتنی است در این مراسم بخشدار، شهردار، رئیس شورای اسلامی احمدآباد مستوفی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز حضور داشتند و با راه اندازی این مرکز که ظرفیت تزریق ۸۰۰ دُز واکسن در روز را خواهد داشت علاوه بر شهروندان احمدآباد مستوفی ساکنان ۵ روستای این بخش نیز می‌توانند برای دریافت واکسن به این مرکز مراجعه کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان