شما اینجا هستید
سیاست » امام جمعه جدید فردوس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری زردیس و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام شاکری امام جمعه جدید فردوس، گفت: حجت الاسلام بابایی امام جمعه سابق شهرستان فردوس یک نیروی بسیار جامع، پرتلاش، شجاع و انقلابی بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: با توجه به نیازهای ما در استان این موضوع که حجت الاسلام بابایی از این استان به استانی دیگر می روند برای ما سخت است اما تمایل خانواده به هجرت حقی است که از دست ما هم خارج بود.

وی افزود: ما از ایشان درخواست کردیم که چه در فردوس می ماندند و چه به مرکز استان تشریف می آوردند به نحوی از وجودشان بهره برداری می شود ولی خانواده محترم ایشان تمایل داشتند بروند، به هر حال خوشبختیم که ایشان در یک سنگر جدید کار را ادامه می دهند.

وی بیان داشت: البته هر چه که از مرکز دور می شویم نیازها بیشتر است ولی فرق نمی کند در هر کجای کشور اسلامی که باشند ما دعاگوی ایشان، حضرتعالی و بقیه خدمتگزاران هستیم.

وی ادامه داد: فردوس از گذشته مرکز بوده و همه اطراف متعلق به آنجا بوده و سوابق تاریخی و بزرگان زیادی دارد لذا باید در خور همان شأن اهداف مدنظر قرار گرفته شود که جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

وی عنوان کرد: الحمدلله وجود حضرتعالی با سوابق و تجربه یک هدیه الهی است، ما هم دعا می کنیم که این بار مسئولیت بزرگ را به نحو احسن بر دوش مبارکتان بکشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان، بیان کرد: عرض سلام بنده را به مردم ولایت مدار دارالمومنین فردوس برسانید، فعلاً که معذوریت است و رفت و آمدها مقداری محدود است، امیدواریم در شرایطی مناسب بتوانم به زیارت شما و زیارت مردم عزیز فردوس نائل شوم اما هر جا باشم دعاگوی شما هستم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان