شما اینجا هستید
تاریخ » امیدوارم خانواده‌های چشم‌انتظار شهدا از یوسفشان خبر خوبی بشنوند

قاسم اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار زردیس با اشاره به شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام، اظهار کرد: شهید اینانلو در عملیات خان‌طومان که موجب آزادی شهر نبل و الزهرا شد، به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: شهری به نام نبل و الزهرا در تصرف داعشی‌ها بود و مدافعان حرم از جنوب این شهر عملیات را آغاز کردند تا داعشی ها به این سمت کشیده شوند و مدافعان حرم بتوانند به راحتی این شهر را آزاد کنند.

اینانلو با بیان اینکه قبل از شروع این عملیات آنان آموزش لازم فراگرفته بودند، تصریح کرد: با آزادی نبل و الزهرا یک تحولی در آزادسازی سوریه و نابودی پیکره داعشی ها ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: همان شبی که در منطقه خان‌طومان عملیات شروع شده بود شهید اینانلو دوباره مجروح شدند و در این اثنا می‌خواستند به عقب برگردند که داعشی ها ماشین آنها را مورد هدف قرار می‌دهند و ایشان به شهادت می‌رسانند.

پدر شهید اینانلو گفت: پیکر ایشان جا می‌ماند و توسط دوستان از محل دفن شهید باخبر بودیم.

وی با بیان اینکه خواست خدا بود که پس از چند سال پیکر شهید برگردد، اظهار کرد: بنده و مادر شهید اینانلو با خدا معامله کردیم و امیدوارم تمام خانواده شهدا که چشم‌انتظار شهید خود هستند از یوسفشان خبر خوبی بشنوند.

اینانلو بیان کرد: به عنوان یک رزمنده، جانباز، پدر شهید و عضو کوچکی از این جامعه و نماینده‌ای از خانواده شهدا از دولت جدید و همه مسئولین می‌خواهم که هر کاری از دستشان برمی‌آید برای رفع مشکلات مردم انجام دهند تا ما شرمنده ملت ایران نباشیم.

وی با بیان اینکه شهید اینانلو بلندقامت بودند و الان چند تکه استخوان کوچک جامانده است، تصریح کرد: وقتی با خدا معامله کردیم تنها برای تثبیت نظام و به حکم رهبرمان بوده است و اکنون گوش به فرمان حکم ایشان هستیم.

پدر شهید اینانلو متذکر شد: بنده قبل از اینکه یک پدر شهید باشم یک جانباز و یک بسیجی هستم که در زمان جنگ ۷۸ ماه در جبهه‌ها حضور داشتم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان