شما اینجا هستید
متفرقه » کروماکی لند مرجع کروماکی در ایران

کروماکی لند ، بزرگ ترین و اولین فروشگاه تخصصی در زمینه تجهیزات تولید محتوا می باشد ، که سعی و تلاش در جهت عرضه محصولات واقعی و با کیفیت و استاندارد را دارد ، وب سایت ما با هدف عرضه محصولات تولید محتوا به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان ایجاد شده است.

در بازار تجهیزات عکاسی و همچنین در بین عکاسان و فیلم بردارن نمونه هایی کاملا تقلبی از محصولات ما در حال توزیع و استفاده است که نه تنها کیفیت محصولات واقعی برند ما را دارا نمی باشد و باعث ایجاد مشکلات و دغدغه های بسیار زیادی در بین استفاده کنندگان از پرده ها و محصولات ما می شود و در اکثر مواقع به خرابی کل فیلم برداری و پروژه منجر می شود ، هدف ما این است که محصولات با کیفیت و استاندارد برند خود را را به صورت کاملا مستقیم به دست شما عزیزان برسانیم ، تا شما بتوانید با خیالی راحت و آسوده به فیلم برداری و عکاسی بپردازید

کروماکی در واقع یک تکنیک است که برای تغییر و یا حذف پس زمینه فیلم و عکس ها استفاده می‌شود. این تکنیک طیف وسیعی از ویدیو های تولیدی در سطح اینترنت را در بر‌می‌گیرد که یادگیری آن به هر تولید کننده محتوایی توصیه می‌شود. با خلاقیت و نوآوری در این حیطه می‌توانید ویدیو‌های بسیار زیبایی تولید کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا گام به گام تکنیک حذف پس زمینه فیلم با کپ کات را یاد بگیرید.

 

 

این مطلب، یک خبرآگهی (رپورتاژ آگهی) بوده و خبرگزاری زردیس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان