شما اینجا هستید
سیاست » شهرداری زنجان از کار خود یک روز هم عقب نیفتاد

به گزارش خبرنگار زردیس، منصور مرادلو شامگاه دوشنبه در آئین انتخاب شهردار زنجان، گفت: برای بررسی برنامه‌ها آنچه سیاستگذاری شده که ۱۰ محور برای این افراد مشخص شد.

وی اظهار کرد: هفت کاندیدا برنامه خود را تحویل شورا داده و طبق قرعه‌کشی در فرصت دو و نیم ساعته برنامه‌ها ارائه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جمع‌بندی لازم توسط اعضای شورا انجام شده و در فضای مجازی مطرح شد که چرا زنجان در انتخاب شهردار تعلل کرده است.

مرادلو تاکید کرد: هر شهری فرمتی برای انتخاب شهردار داشت و ما نیز روش خودمان را در پیش گرفتیم و طبق قولی که به مردم دادیم، بررسی‌ها در شرایط برابر انجام شد.

وی با بیان اینکه امروز به جایی رسیدیم که شهردار را در جلسه رسمی و علنی انتخاب کنیم و نفر انتخابی را اعلام کنیم، ابراز داشت: در طول مدتی که ۴۵ روز از شروع دوره ششم می‌گذرد، جلسات و کمیسیون‌های مختلفی برگزار شده است.

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد: سرپرست شهرداری از کارکنان شهرداری بوده و امور شهرداری عقب نیفتاد حتی یک روز وقفه هم در امور ایجاد نشده و با جدیتی که وجود داشت کارها تا امروز ادامه داشته است.

مرادلو با بیان اینکه مصوبات به موقع تصویب شود تا با همدلی و وفاق کارها پیش ببرد، گفت: قانون به شورا اجازه داده بود که سرپرست را به مدت سه ماه تعیین کند.

وی با بیان اینکه شورا فراخوان عمومی درباره انتخاب شهردار صادر کرد و ۵۵ نفر از بین شهروندان داوطلب شدند، افزود: پس از پایان فراخوان بررسی‌ها انجام و جلسات بررسی رزومه انجام شد.

رئیس شورای شهر زنجان یاد آور شد: با همکاری خوبی که صورت گرفت، درنهایت پس از بررسی رزومه‌ها به هشت نفر رسیدیم که یک نفر انصراف داد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان