شما اینجا هستید
سلامت » ۱۲ نفر دیگر در کرمان قربانی کرونا شدند

به گزارش خبرنگار زردیس، مهدی شفیعی عصر شنبه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان به خبرنگاران گفت: موارد بستری قطعی ۴۸۸ مورد است.

وی ادامه داد: موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان شامل کرمان ۲۹۶ نفر، رفسنجان ۲۰ نفر، جیرفت ۵۴ نفر، بم ۴۳ نفر و سیرجان ۷۵ نفر است.

شفیعی بیان کرد: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان ۳۹ هزار و ۱۵۵ مورد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته را ۷۱ مورد ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۳۳ مورد مربوط به کرمان، سه مورد مربوط به رفسنجان، ۱۵ مورد مربوط به جیرفت، پنج مورد مربوط به بم و ۱۵ مورد مربوط به سیرجان است.

وی بیان کرد: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر است که ۶ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۲ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم گزارش شده است.

شفیعی سن فوتی‌ها را بین ۹۳ تا ۳۲ سال اعلام کرد و گفت: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در کرمان به ۴ هزار و ۶۷۶ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص میزان واکسن تزریق شده در استان کرمان هم گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۸۸ نفر در کرمان نوبت اول و ۵۷۴ هزار و ۲۸۱ واکسن نوبت دوم کرونا را دریافت کرده اند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان