شما اینجا هستید
بین الملل » تشدید درگیری‌ها در شهر «نابلس»/ ۹۰ مجروح در «بیت دجن»

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از خبرگزاری وفا، درگیری‌ها در کرانه باختری لحظه به لحظه تشدید می‌شود. آخرین اخبار از فلسطین اشغالی حاکی از آن است که درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهر نابلس واقع در کرانه باختری بیش از پیش تشدید شده است.

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها از گازهای اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان در نابلس استفاده کرده اند. در این درگیری‌ها شماری از فلسطینیان زخمی شده اند. افزون بر این، اوضاع در بیت دجن واقع در کرانه باختری نیز به شدت تنش آلود شده است.

سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد که شمار مجروحان فلسطینی در پی درگیری‌های شدید با رژیم صهیونیستی در بیت دجن تاکنون به ۹۰ نفر رسیده است. این درحالی است که گفته می‌شود امکان افزایش مجدد شمار مجروحان نیز وجود دارد.

پیش از این، گردان‌های شهید «ابو علی مصطفی» شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان واکنش نشان داده بود.

در بیانیه گردان‌های شهید ابو علی مصطفی آمده است: رژیم صهیونیستی تاوان حماقت‌های خود در اراضی اشغالی را پس خواهد داد. صهیونیست‌ها از تمامی خطوط قرمز عبور کرده‌اند. ما اجازه نخواهیم داد خون شهدای فلسطینی پایمال شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان