شما اینجا هستید
سلامت » ارائه آموزش های تخصصی امداد و نجات به ۸۱۴ نفر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار زردیس، محمدرضا رضایی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید سر زده از دوره تخصصی جاده برادران شهرستان بیرجند، با اشاره به اینکه پشتوانه اصلی جمعیت هلال احمر جوانان و داوطلبین هستند، اظهار داشت: ارائه آموزش های لازم و چگونگی حضور اعضای داوطلب در حوادث از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه اگر هلال احمر نتواند به موقع و به درستی در حوادث نقش ایفا کند در واقع به رسالت خود عمل نکرده است، افزود: مهمتر از اجرای برنامه های آموزشی دنبال کردن این برنامه و ادامه دادن آن‌ها در حوزه جوانان است.

رضایی با اشاره به فعالیت های معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰ دوره آموزشی تخصص امداد ونجات برای ۸۱۴ شرکت کننده برگزار شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ پایگاه امداد و نجات بین شهری در سطح استان، بیان کرد: این دوره ها به منظور آماده سازی تیم های تخصصی برای حضور در پایگاه های امداد و نجات بین شهری برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه داوطلبین شرکت در دوره های تخصصی باید دوره های آموزشی کمک های اولیه و مهارت های داوطلبی را بعنوان پیش نیاز بگذرانند، گفت: در همین راستا از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲۷ دوره آموزشی برای دو هزار و ۱۴۷ نفر اجرایی شده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان