شما اینجا هستید
سلامت » واکسیناسیون دانش آموزان کرمانشاهی از سرعت مناسبی برخوردار است

به گزارش خبرنگار زردیس، ابراهیم شکیبا بعد از ظهر امروز در نشست بررسی دستورالعمل واکسیناسیون برای دانش آموزان در استان کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از کارهای مناسبی که با همکاری آموزش و پرورش استان کرمانشاه انجام گرفت موضوع واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان استان است.

وی افزود: واکسن کرونا در نظر گرفته شده برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت واکسن سینوفارم است و میزان واکسیناسیون نوجوانان از میانگین کشوری بالاتر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: زمان تزریق دز دوم واکسن کرونا سینوفارم برای دانش آموزان ۲۱ الی ۲۸ روز پس از تزریق دز نخست خواهد بود.

شکیبا بیان کرد: تمامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون آمادگی تزریق واکسن جهت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله را دارند و شرط حضور معلمان و دانش آموزان در مدرسه و کلاس درس تزریق واکسن کرونا است.

وی خاطر نشان کرد: در تمام مناطق شهری مراکز واکسیناسیون وجود دارد تا به راحتی دانش آموزان بتوانند هر چه سریع‌تر به مراکز مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از والدین دانش آموزان در خواست می‌کنیم که فرزندان خود را برای تزریق واکسن هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون ببرند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان