شما اینجا هستید
متفرقه » تصاویر اخیر درگیری ماموران شهرداری کام همه را تلخ کرد

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار زردیس با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم پلیس ساختمان شهرداری همدان اظهار داشت: این یک اتفاق تلخ بود که کام همه ما را تلخ کرد و تا جایی که امکان دارد ما باید از حرکت‌های خودجوش، انقلابی و جهادی مردم حمایت کنیم.

وی افرود: ای کاش این تخریب با سعه صدر بیشتری انجام می‌شد بالاخره این تخریب با دستور دادستان و حضور نیروی انتظامی در محل انجام شده اما خشونت‌هایی که انجام شد به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به رفتارهای خلاف قانون گفت: ما به هیچ عنوان رفتارهای خلاف قانون و نامتناسب پلیس ساختمان را تأیید نمی‌کنیم و پیگیر برخورد با خاطیان احتمالی هم هستیم.

حیدری خاطرنشان کرد: اما نکته‌ای هم که نباید مغفول بماند رسالت مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای شهری و شهرداری است که طبق قانون در برابر ساخت و سازهای غیر قانونی باید اقدام لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه طبق قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها هرگونه عملیات عمرانی باید از شهرداری مجوز بگیرد، بیان کرد: منتهی این امر نباید به صورت غیر قانونی صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: نباید این تخریب با ضرب و شتم معلمان ما در این کلیپ صورت می‌گرفت اگر هم ممانعتی هم از سوی آنها صورت گرفته بود باید بازداشت می‌شدند.

وی افزود: ما به عنوان مدیریت شهری تلاش می‌کنیم این اتفاقی که افتاده را برای کسانی که جزو نیروهای انقلاب هستند و سبک کاری بسیار خاصی دارند به نوعی جبران کنیم چون برنامه آموزشی این معلمان برهم خواهد خورد.

حیدری با اشاره به لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیر قانونی گفت: اگر قرار است با ساخت و سازهای غیر مجوز برخورد جدی صورت بگیرد اتفاقاً باید اول از دانه درشت‌ها آغاز شود.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: تخریب باید از دانه درشت‌هایی نظیر پروژه‌های تجاری و اداری و در مقیاس‌های بزرگ نیز باشد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان