شما اینجا هستید
هنر » اختتامیه جشنواره«گوهرهای فاطمیه»در لشکر ۸۴ پیاده لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، روز دوشنبه مراسم اختتامیه جشنواره گوهرهای فاطمیه در سال ۱۴۰۰ در سالن سینمای انقلاب با حضور مسئولین خانواده‌های لشکر ۸۴ برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع اول اظهار داشت: افتخار خواهران و مادران سرزمین ما این است که الگوی آنان حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی تصریح کرد: در واقع فلسفه حجاب اسلامی توجه به تهذیب و تزکیه نفس و ملکات نفسانی است که قرب الهی را فراهم می‌سازد و زمینه رشد معنوی مردان را هم در اثر حفظ نگاه فراهم می‌کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، از آموزش و تدبر و حفظ قرآن کریم به عنوان ابزاری کارآمد برای فرهنگ‌سازی در جامعه نام برد و گفت: قرآن کریم نقش تأثیرگذاری در آموزش و تربیت دینی اجتماعی و فرهنگی ما دارد و دستیابی به اهداف تربیت دینی، نیازمند پویایی و انس بیشتر با قرآن کریم است.

امیر خوشکنار خاطرنشان کرد: الحمدالله در یک سال گذشته ۱۵۵ نفر از خانواده‌های لشکر ۸۴ پیاده لرستان حافظ از یک جز تا کل قرآن کریم شده‌اند و امیدواریم که با تلاش مسئولین فرهنگی خانواده‌های بیشتری در این مسیر قدم بردارند.

در پایان این مراسم از فعالان حوزه عفاف و حجاب و تعدادی از خانواده‌های قرآنی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان