شما اینجا هستید
سلامت » مسابقه ملی«پرتو صلح» در خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری زردیس و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی محمدرضا رضایی اظهار داشت: یکی از مواردی که با آینده کودکان گره خورده، یافتن استعدادها، توانایی‌ها و علایق آن‌ها است لذا در این راستا جمعیت هلال احمر همزمان با هفته کودک مسابقه ملی پرتو صلح را برگزار می کند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»، افزود: مسابقه ملی پرتو صلح با هدف ترویج مفاهیم و فرهنگ صلح و دوستی بین کودکان به همت امور جوانان هلال احمر برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه این مسابقه در دو رده سنی ۴ تا ۷ سال و ۸ تا ۱۲ سال برگزار می شود، گفت: کودکان علاقه‌مند جهت شرکت در مسابقه می توانند برداشت و تعریف خود از واژه صلح را با عبارت «صلح یعنی» بیان و با استفاده از گوشی تلفن همراه به صورت افقی تصویربرداری و از طریق واتس آپ به شماره تلفن ۰۹۰۳۲۸۶۶۱۲۵ ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ آبان ماه عنوان کرد و گفت: ثبت نام و دریافت کد تایید توسط علاقه‌مندان، پیش از ارسال اثر در سامانه عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ضروری است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان