شما اینجا هستید
متفرقه » محبت اساس وحدت است

به گزارش خبرنگار زردیس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز پنج شنبه در دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته وحدت در سنندج اظهار کرد: متأسفانه از از مجموع ۲۰ دستگاه اجرایی دعوت شده بیش از نصفی از مدیران آنها شخصاً به این جلسه نیامده‌اند و نیروهای دیگر را فرستادند که این قابل قبول نیست.

وی افزود: باید همه دستگاه‌های اجرایی استان در ایام هفته وحدت پای کار باشند و برای ایجاد وحدت رویه، همه برنامه‌های مذهبی با محوریت مرکز بزرگ برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اساس وحدت بر اساس محبت است و باید از قبیله گرایی در جامعه پرهیز شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: شاید وحدتی اداری شکل گیرد اما اگر برای همدیگر ارزش قائل شویم و به همدیگر محبت کنیم وحدت شکل می‌گیرد.

وی با محکوم کردن کشتار مسلمانان در نماز جمعه یکی از شهرهای افغانستان اظهار کرد: اتفاقی که در افغانستان افتاد بسیار جانکاه بود و دشمنان با اینگونه اقدامات می‌خواهند مسلمانان را در برابر همدیگر قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دشمنان اسلام با ایجاد گروه‌های تروریستی و تندرو همچون طالبان و داعش و به راه انداختن جنگ‌های نیابتی به دنبال از بین بردن وحدت و انسجام در بین امت اسلامی هستند لذا هوشیاری و بصیرت در برابر این توطئه‌ها امری مهم و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: طی چند روز اخیر دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور در تماسی تلفنی با بنده نسبت به وضعیت همه گیری کرونا و استقبال کم تعدادی از شهرستان‌ها در استان کردستان ابراز نگرانی کرد و از همه مسئولان و متنفذین استان خواست که برای ترغیب مردم استان به واکسیناسیون عمومی همت گمارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: با افزایش تعداد واکسیناسیون کرونا در استان شاهد کاهش تلفات خواهیم بود و این مهم باید برای مردم تشریح شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان