شما اینجا هستید
تاریخ » پیروزی در دفاع مقدس نتیجه اعتماد به جوانان بود

حجت‌الاسلام نجات فیاضی در حاشیه یادواره شهدای عملیات والفجر چهار در گفت‌وگو با خبرنگار زردیس، اظهار کرد: امروز نیز باید میدان را برای جوانان مهیا کنیم تا از ظرفیت عظیم آنها در جهت آبادانی و پیشرفت کشور بیش از گذشته استفاده شود.

وی اعتماد به جوانان را مایه عزت و عظمت کشور دانست و تصریح کرد: امام راحل با اعتماد به جوانان به ویژه فرمان شکل‌گیری بسیج سعی کرد تا از ظرفیت عظیم و نیروی ارزشی و الهی آنها در جهت پیشرفت کشور استفاده کند و در این شرایط حساس نیز مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب به اعتمادآفرینی جوانان تأکید داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ما امروز راهی جز توسل و تمسک به راه شهدا نداریم چرا که در سیره و سلوک آنها تبعیت از ولایت، دفاع از حیثیت و ناموس کشور و همچنین الگوگیری از نهضت عاشورایی و حسینی نهفته است که با درک این مفاهیم بهتر می‌توانیم جمهوری اسلامی ایران را در برابر شیطنت‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان در امان نگه داریم.

فیاضی دو جبهه استکباری را در زمین زدن جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و افزود: هم در جبهه اقتصادی و هم جنگ تمام عیار نرم رسانه‌ای استکبار جهانی دندان طمع خود را تیز کرده تا راه نفوذی برای این کشور پیدا کند اما با هوشیاری و آگاهی ملت در همه صحنه‌ها به ویژه فرزندان آنها در نیروهای مسلح، استکبار جهانی در این مسیر ناکام خواهد ماند.

وی با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خاطر نشان کرد: این روز برای ما یادآور حوادث تلخ و شیرینی است که می‌تواند مایه عبرت و همچنین درس در مسیر پرتلاطم انقلاب اسلامی بوده و ما را به سرمنزل مقصود برساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: همان استکبار جهانی که در ۱۳ آبان به خفت و خواری افتاد، امروز دست و پا می‌زند تا در کشور ایران رد پایی برای خود دست و پا کند اما با هوشیاری ملت دیگر اجازه شیطنت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها را در انقلاب اسلامی نخواهیم داد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان